1. Προτεινόμενα διδακτικά συγγράμματα
· Bryman, A. (2017). Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας. Αθήνα: Gutenberg (Κεφ. 1, 2, 3, 7, 17) · Cole, M., Cole, R. S., (2011). Η ανάπτυξη των παιδιών. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός (Κεφ. 9 σελ 431-441 & Κεφ. 13: σελ.632-642). · Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Β. & Σακκά, Δ. (Επιμ.).(2007). Από την εφηβεία στην ενήλικη ζωή: Μελέτες για τις ταυτότητες φύλου στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Αθήνα: Gutenberg ή · Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Β. & Σακκά, Δ. (2006). Μεγαλώνοντας ως αγόρι. Αθήνα: Gutenberg. · Ηοgg, M. & Vaughan, G. (2009) Κοινωνική Ψυχολογία. Αθήνα: Gutenberg: Κεφ. 10
2. Πρόσθετη προτεινόμενη βιβλιογραφία
Ελληνική βιβλιογραφία
• Arnot, M. (2006). Διαδικασίες αναπαραγωγής του φύλου. Αθήνα: Μεταίχμιο • Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Β. & Σακκά, Δ. (Επιμ.) (2012) Ειδικό Αφιέρωμα με τίτλο Το φύλο ως αντικείμενο διαπραγμάτευσης στην ψυχολογική έρευνα. Περιοδικό Ψυχολογία , 19 (2). Αθήνα: Πεδίο. • Ζιώγου-Καραστεργίου, Σ. (2006). Διερευνώντας το φύλο. Θεσσαλονίκη: Βάνιας • Kαϊλα, Μ., Guy, B., & Θεοδωροπούλου, Ε. (2004). Ελληνο-τουρκικές προσεγγίσεις. Επαναπροσδιορίζοντας τη γυναικεία ταυτότητα. Τόμοι Α & Β. Αθήνα: Ατραπός. • Muncie, J., Wetherell, M., Langan, M., Dallos, R. & Cochrane, A. (Επιμ.) (2009). Οικογένεια. Η μελέτη και η κατανόηση της οικογενειακής ζωής. Αθήνα: Μεταίχμιο
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία
• Arnot, M. (2006). Gender Voices In The Classroom. Στο: Francis, B., Skelton, C., Smulnan (eds). Handbook of Gender and Education. London : Sage. • Connell, R. W.(1995). Masculinities. Cambridge/Oxfort: Polity Press/Blackwell • Deliyanni-Kouimtzis, K. & Sakka, D. (1999). Designing a European Project on adolescent masculinities. Ιn Circle for Youth Research Cooperation in Europe (Ed.) European Yearbook on Youth Policy and Research, Vol. 2 (pp.89-97). Berlin: Walter de Grunter. • Gilligan C. (1982). In a different Voice: Psychological theory and women’s development. Cambridge Massachusetts: Harvard University Press •Ngambeki, I., Habashi, M. M., Evangelou, D., Graziano, W. G., Sakka, D., & Çorapçi, F. (2012). Using profiles of Person-Thing Orientation to examine the underpresentation of women in engineering in thee cultural contexts. International Journal of Engineering, Education, 38, 621-632. • Sakka, D. & Deliyanni – Kouimtzi, V. (2006) Adolescent boys’ and girls’ views on fatherhood in the context of the changing women’s position. Gender and Education, 18(1), 51-74 •Thompson, D. (2001) Radical Feminism Today. London: Sage
3. Συναφή επιστημονικά περιοδικά (ελληνόγλωσσα και ξενόγλωσσα):
· Gender and Education · European Journal of Intercultural Studies
|