ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΕΠΙΠΕΔΟ 6 | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 6°εαρινό | |||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
3 | 5 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
OXI | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ
|
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | NAI | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/ / | ||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | ||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.
|
||
· Να κατανοεί τις έννοιες του προσανατολισμού και να αναγνωρίζει τις φυσικές παραμέτρους(ΜΑ3,ΜΑ4) · Να γνωρίζει τις μαθηματικές παραμέτρους της Υδρογείου και να μπορεί να υλοποιεί δραστηριότητες(ΜΑ3,ΜΑ4,ΜΑ6,ΜΑ9) · Να γνωρίζει και να κατανοεί τα βασικά στοιχεία ενός χάρτη , ώστε να είναι σε θέση να τον χρησιμοποιεί(ΜΑ3,ΜΑ4) · Να μπορεί να διαβάζει και να χρησιμοποιεί τους θεματικούς χάρτες(ΜΑ4,ΜΑ6) · Να αναγνωρίζει και να ‘’διαβάζει΄΄ το ανάγλυφο ,ορεινό ή πεδινό(ΜΑ3,ΜΑ4,ΜΑ9) · Να μπορεί να κατασκευάζει μορφολογικές τομές και να τις ερμηνεύει(ΜΑ3,ΜΑ4,ΜΑ6,ΜΑ9) · Να κατανοεί την έννοια του χρόνου ,όπως προκύπτει από τις κινήσεις της Γης ως Πλανήτη (ΜΑ3,ΜΑ4,ΜΑ9) · Να γνωρίζει τις μονάδες του χρόνου –μεγαλύτερη και μικρότερη) (ΜΑ3ΜΑ4ΜΑ6ΜΑ9)
|
||
Γενικές Ικανότητες | ||
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. | ||
· Αναζήτηση ,ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών · Αυτόνομη εργασία · Ομαδική εργασία · Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον · Προαγωγή της ελεύθερης δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
|
||
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· ΕΙΣΑΓΩΓΗ(Ορισμός και προβλήματα της Γεωγραφίας-Μέθοδοι και μέσα έρευνας της Γεωγραφίας- Η Γεωγραφία στην Εκπαίδευση και την Έρευνα) · ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ · ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ · ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ · ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ · ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΕΡΙ ΧΑΡΤΩΝ · ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΧΑΡΤΗ · ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΡΤΗΣ · ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΑΡΤΩΝ – ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ · ΤΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ · ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ · ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ · ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΧΑΡΤΩΝ · ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΧΑΡΤΗ · Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΤΩΝ · ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ · ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ – ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ · ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ · Η ΓΗ ΩΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ · ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ · ΧΡΟΝΟΣ · ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με Πρόσωπο (Παραδόσεις με χρήση παρουσιάσεων με Power Point) | ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία και στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
|
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστ ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
· Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου, στην ελληνική γλώσσα ,οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις (ανάπτυξης) γνώσης και κατανόησης του περιεχομένου του μαθήματος καθώς και εφαρμογές τους με
Μοντέλα διδασκαλίας στο σχολείο · Οι φοιτητές μπορούν να συντάξουν προαιρετικά 1 εργασία σε ομάδες δύο ή ενός φοιτητών . Το 20% του μέσου βαθμού αυτών των εργασιών προστίθεται στον τελικό βαθμό των των γραπτών εξετάσεων.
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
· Βαβλιάκης , <<ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ>> ,GEO- AUTH,(2020) · Βουβαλίδης Κ., << ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ >>,Εκδόσεις Δίσιγμα, 160σελ.(2011) · Βonnett Al., <<ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ>> , Εκδόσεις Κριτική, 224σελ.(2010) · Παυλόπουλος Κ. , <<ΓΕΩΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ – Εφαρμογές στις Γεωεπιστήμες>> Εκδόσεις ΙΩΝ , 783σελ. (2011) · Γαλάνη Α. και Α. Ρόκκα , << Η διδασκαλiα της Γεωγραφίας με τη βοήθεια του ηλκτρονικού υπολογιστή >> Εκδόσεις GUTENBERG,212 σελ.(2017)
· <<Understanding Earth>> Frank P., Reymond Stever … Freeman &CO (2003) · << Physical Geography>> Strahler A.N.,WILLEY New York,(1995) · <<The Earth ,its origin,structure evolution>> , Mc Elhinny , Acad.press (1979) · <<Introduction to Seismology, Earthquakes and Earth Structure>> Stein ,Seth, Wisession , Blackwell,(2002) · <<Historical geology evolution of Earth and life through time>> Wicander ,R.and J.S.Monroc, Brooks/Cole (2010) |