ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ – 1 ος Κύκλος Σπουδών | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 3E25 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1o | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
3 | 2.5 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
OXI | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ
|
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | |||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
ΣΚΟΠΟΣ
Γενικός σκοπός του μαθήματος Γερμανικά ως Ξένη γλώσσα αποτελεί η ανάπτυξη ακαδημαϊκών δεξιοτήτων καθώς και η εξοικείωση των φοιτητών με την Γερμανική γλώσσα, μέσω εξειδικευμένων κειμένων και ασκήσεων κατανόησης (ανάγνωσης-ακουστικής ικανότητας) και παραγωγής λόγου (γραπτού λόγου και ομιλίας). Ειδικότερα, επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής: v Ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων (γραπτή και προφορική κατανόηση, γραπτή και προφορική έκφραση) επιπέδου γλωσσομάθειας A1-A2, σύμφωνα με το κοινό Ευρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL) μέσω κειμένων και ασκήσεων v κατανοούν γραπτά και προφορικά κείμενα επιπέδου γλωσσομάθειας Α1-Α2, σύμφωνα με το κοινό Eυρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL) v να παράγουν προφορικά και γραπτά επιπέδου γλωσσομάθειας Α1-Α2, σύμφωνα με το κοινό Eυρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL) που σχετίζονται με το επάγγελμα και την επιστήμη τους. v Να αναζητούν και να αξιοποιούν πηγές και πληροφορίες στο διαδίκτυο με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, οι οποίες είναι χρήσιμες στην επιστήμη τους .
|
|
Γενικές Ικανότητες | |
Το μάθημα βελτιώνει την ικανότητα:
v αυτόνομης και συλλογικής εργασίας v σεβασμού στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα v προάγει την ελεύθερη, δημιουργική και κριτική σκέψη καθώς επίσης και την υπευθυνότητα v Εξοικείωση με τη γλώσσα των Παιδαγωγικών Επιστημών, καθώς και την προσέγγιση της γερμανόφωνης βιβλιογραφίας που σχετίζεται με το γνωστικό αντικείμενο
|
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΥΛΙΚΟ
Το διδακτικό υλικό έχει τη μορφή ανοικτού φακέλου, έτσι ώστε να επιδέχεται αναπροσαρμογές με βάση τα εκάστοτε ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των φοιτητών/τριών. Αντλείται κυρίως από μεθόδους διδασκαλίας, γερμανόφωνες ηλεκτρονικές πηγές , βιβλία , περιοδικά και είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας. ΜΕΘΟΔΟΣ Εφαρμόζεται η ενεργητική βιωματική προσέγγιση καθώς και η επικοινωνιακή μέθοδος γλωσσικής διδασκαλίας. Δίνεται έμφαση στην ομαδική εργασία. Μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών προτείνονται σχέδια εργασίας, στο πλαίσιο μιας διεπιστημονικής προσέγγισης.
|
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
|
Δια ζώσης
|
||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
|
Ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης eclass, Email Παρουσιάσεις PowerPoint
|
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γλώσσα αξιολόγησης : Γερμανικά
Μέθοδοι αξιολόγησης (βαρύτητα %): • Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, 50% • Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, 20% • Γραπτή Εργασία, 30% Κριτήρια αξιολόγησης (βαρύτητα %) Γραπτή εξέταση • ακρίβεια και πληρότητα απαντήσεων 70% Εργασία • Περιεχόμενο: πρωτοτυπία, πληρότητα (5%) ▪ Δομή: Οργάνωση/συνοχή (5%) ▪ Γλώσσα / λεξιλόγιο, μορφο-σύνταξη (8%) • Βιβλιογραφία: Επάρκεια βιβλιογραφικών αναφορών, αυτόνομη ανεύρεση πηγών (2%)
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1. Τίτλος : Netzwerk neu A1.1. Kurs- und Übungsbuch
Συγγραφείς: Stefanie Dengler, Tanja Mayr-Sieber, Paul Rusch, Helen Schmitz Εκδόσεις : KLETT HELLAS ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΠΕ (2019) 2. Τίτλος : Das große deutsche Übungsbuch Συγγραφείς : Σπύρος Κουκίδης Εκδόσεις : ΕΚΔΟΣΕΙΣ PRAXIS- ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΕΠΕ(2018) 3. Τίτλος : Γερμανική Γραμματική και Συντακτικό Συγγραφείς : Σπύρος Κουκίδης Εκδόσεις : ΕΚΔΟΣΕΙΣ PRAXIS- ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΕΠΕ (2018) 4. Τίτλος : Treffend A2+ ,Συγγραφέας : Manuela Georgiakaki Εκδόσεις : Χρήστος Καραμπάτος Γερμανικές εκδόσεις Ε.Π.Ε. 5. Τίτλος : Lesetraining B1, Monika Bovermann, Manuela Georgiakaki, Panagiotis Lymperakakis ,Συγγραφέας : Manuela Georgiakaki Εκδόσεις : Χρήστος Καραμπάτος Γερμανικές εκδόσεις Ε.Π.Ε.
ΠΗΓΕΣ: https://www.dw.com/el/%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/s-10507 https://www.goethe.de/de/spr/ueb/dkl.html https://www.goethe.de/ins/gr/el/spr/unt/kum/fil.html https://www.youtube.com/watch?v=4-eDoThe6qo&t=1358s https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)
|