Γερμανικά Ι


ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ – 1 ος Κύκλος Σπουδών
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 3E25 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 1o
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
3 2.5
 
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ

 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

 

OXI
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ

 

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)
  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
 
ΣΚΟΠΟΣ

Γενικός σκοπός του μαθήματος Γερμανικά ως Ξένη γλώσσα αποτελεί η ανάπτυξη ακαδημαϊκών δεξιοτήτων καθώς και η εξοικείωση των φοιτητών με την Γερμανική γλώσσα, μέσω εξειδικευμένων κειμένων και ασκήσεων κατανόησης (ανάγνωσης-ακουστικής ικανότητας) και παραγωγής λόγου (γραπτού λόγου και ομιλίας).

Ειδικότερα, επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:

v  Ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων (γραπτή και προφορική κατανόηση, γραπτή και προφορική έκφραση) επιπέδου γλωσσομάθειας  A1-A2,  σύμφωνα με το κοινό Ευρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL) μέσω κειμένων και ασκήσεων

v  κατανοούν γραπτά και προφορικά κείμενα επιπέδου γλωσσομάθειας Α1-Α2, σύμφωνα με το κοινό Eυρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL)

v  να παράγουν προφορικά και γραπτά επιπέδου γλωσσομάθειας Α1-Α2, σύμφωνα με το κοινό Eυρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών (CECRL) που σχετίζονται με το επάγγελμα και την επιστήμη τους.

v  Να αναζητούν και να αξιοποιούν πηγές και πληροφορίες στο διαδίκτυο με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, οι οποίες είναι χρήσιμες στην επιστήμη τους .

 

Γενικές Ικανότητες
Το μάθημα βελτιώνει την ικανότητα:

v  αυτόνομης και  συλλογικής εργασίας

v  σεβασμού στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

v   προάγει την ελεύθερη, δημιουργική και  κριτική σκέψη καθώς επίσης και την υπευθυνότητα

v  Εξοικείωση με τη γλώσσα των Παιδαγωγικών Επιστημών, καθώς και την προσέγγιση της γερμανόφωνης βιβλιογραφίας που σχετίζεται με το γνωστικό αντικείμενο

 

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΥΛΙΚΟ

Το διδακτικό υλικό έχει τη μορφή ανοικτού φακέλου, έτσι ώστε να επιδέχεται αναπροσαρμογές με βάση τα εκάστοτε ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των φοιτητών/τριών. Αντλείται κυρίως από μεθόδους διδασκαλίας, γερμανόφωνες ηλεκτρονικές πηγές , βιβλία , περιοδικά  και είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας.

ΜΕΘΟΔΟΣ

 Εφαρμόζεται η  ενεργητική βιωματική προσέγγιση καθώς και η επικοινωνιακή μέθοδος γλωσσικής διδασκαλίας. Δίνεται έμφαση στην ομαδική εργασία. Μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών προτείνονται σχέδια εργασίας, στο πλαίσιο μιας διεπιστημονικής προσέγγισης.

 

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

 

Δια ζώσης

 

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

 

Ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης eclass, Email

Παρουσιάσεις PowerPoint

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

 

 

Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Συγγραφή εργασίας 5
Αυτόνομη μελέτη 15,5

 

Γραπτή εξέταση 3
Σύνολο Μαθήματος 62,5
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 

Γλώσσα αξιολόγησης : Γερμανικά

Μέθοδοι αξιολόγησης (βαρύτητα %):

• Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, 50%

• Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, 20%

• Γραπτή Εργασία, 30%

Κριτήρια αξιολόγησης (βαρύτητα %)

Γραπτή εξέταση

• ακρίβεια και πληρότητα απαντήσεων 70%

Εργασία

• Περιεχόμενο: πρωτοτυπία, πληρότητα (5%)

▪ Δομή: Οργάνωση/συνοχή (5%)

▪ Γλώσσα / λεξιλόγιο, μορφο-σύνταξη (8%)

• Βιβλιογραφία: Επάρκεια βιβλιογραφικών αναφορών, αυτόνομη ανεύρεση πηγών (2%)

 

 

 

 

 

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1.       Τίτλος : Netzwerk neu A1.1. Kurs- und Übungsbuch

Συγγραφείς: Stefanie Dengler, Tanja Mayr-Sieber, Paul Rusch, Helen Schmitz

Εκδόσεις :  KLETT HELLAS ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΠΕ  (2019)

2.       Τίτλος : Das große deutsche Übungsbuch Συγγραφείς :  Σπύρος Κουκίδης  Εκδόσεις : ΕΚΔΟΣΕΙΣ PRAXIS- ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΕΠΕ(2018)

3.       Τίτλος : Γερμανική Γραμματική και Συντακτικό Συγγραφείς : Σπύρος Κουκίδης  Εκδόσεις : ΕΚΔΟΣΕΙΣ PRAXIS- ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΕΠΕ (2018)

4.       Τίτλος : Treffend A2+ ,Συγγραφέας : Manuela Georgiakaki  Εκδόσεις : Χρήστος Καραμπάτος Γερμανικές εκδόσεις Ε.Π.Ε.

5.       Τίτλος : Lesetraining B1, Monika Bovermann, Manuela Georgiakaki, Panagiotis Lymperakakis ,Συγγραφέας : Manuela Georgiakaki  Εκδόσεις : Χρήστος Καραμπάτος Γερμανικές εκδόσεις Ε.Π.Ε.

 

 

ΠΗΓΕΣ:

https://www.dw.com/el/%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/s-10507

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/dkl.html

https://www.goethe.de/ins/gr/el/spr/unt/kum/fil.html

https://www.youtube.com/watch?v=4-eDoThe6qo&t=1358s

https://www.liveworksheets.com/worksheets/de/Deutsch_als_Fremdsprache_(DaF)